PROGRAM

Introduction
-Background to the programme

-Theorical fundations
*the object of study
*tthe notion of learning

-Púrposes
*general purpose of language teaching in basic education
*Purpose of teaching english in secundary education

-Methodology: an approach for teaching of english in secundary education

-Rol of tachers and learners

-Methodology framework
*habitual and engoing activities

Rol of the materials
Evaluation
Evaluation of learning
Evaluation of teaching
Organization of content
Themaic units

Rúbrica de Educación

10 - 9
Aplica diferentes actividades didácticas y el modelo edúcativo eficazmente, usa la observación para mejorar la práctica enseñanza aprendizaje (E-A), plantea el uso del cuaderno de trabajo y la libreta de los alumnos para mejorar la practica educativa, conoce y realiza adecuaciones a los planes y programas para mejorar la tarea de E-A, emplea el formato de plan de clase y reconoce el llenado de los mismos y lo hace eficientemente, propone formas de mejorar el contenidode los programas para mejorar la E-A.

8 - 7
Aplica diferentes actividades didácticas y el modelo educativo en la enseñanza del ingles, observa y reproduce lo observado en los cuadernos de trabajo y libretas de los alumnos y plantea su uso para la evaluación, conoce los planes y programas, conoce el llenado de los formatos de planeación y lo hace correctamente.

sábado, 24 de octubre de 2009

MY FIRST PRACTICE AS A TEACHER

I had my fisrt practice in the secondary school "Venustiano Carranza" wich is located in 25pte. and 17 sur col. Volcanes.
My parteners and I arrived at 1:30 pm and classes starts at 2:00 pm, we start observing one group of 1º, we entered to the classrooms in pairs, my partner were Eric Coronel, he and I start observing the class of typing i could notice that some students weren't paying attention at what her teachers was saying, the second class that we observe was mathematics and english, after that students had their recess.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores