PROGRAM

Introduction
-Background to the programme

-Theorical fundations
*the object of study
*tthe notion of learning

-Púrposes
*general purpose of language teaching in basic education
*Purpose of teaching english in secundary education

-Methodology: an approach for teaching of english in secundary education

-Rol of tachers and learners

-Methodology framework
*habitual and engoing activities

Rol of the materials
Evaluation
Evaluation of learning
Evaluation of teaching
Organization of content
Themaic units

Rúbrica de Educación

10 - 9
Aplica diferentes actividades didácticas y el modelo edúcativo eficazmente, usa la observación para mejorar la práctica enseñanza aprendizaje (E-A), plantea el uso del cuaderno de trabajo y la libreta de los alumnos para mejorar la practica educativa, conoce y realiza adecuaciones a los planes y programas para mejorar la tarea de E-A, emplea el formato de plan de clase y reconoce el llenado de los mismos y lo hace eficientemente, propone formas de mejorar el contenidode los programas para mejorar la E-A.

8 - 7
Aplica diferentes actividades didácticas y el modelo educativo en la enseñanza del ingles, observa y reproduce lo observado en los cuadernos de trabajo y libretas de los alumnos y plantea su uso para la evaluación, conoce los planes y programas, conoce el llenado de los formatos de planeación y lo hace correctamente.

sábado, 19 de septiembre de 2009

METHODOLOGY: AN APPROACH FOR THE TEACHING OF ENGLISH IN SECONDARY EDUCATION

AFTER CLASS
I coould understand that a teacher of english in secondary school has to introduce to the students to the learning of the language, that means guide, conduct and maybe present basic concepts that could allow the student a basic manage of a second language
________________________________________________________________

METHODOLOGY: AN APPROACH FOR THE TEACHING OF ENGLISH IN SECONDARY SCHOOL
The role of teachers (What's the teachers do?): Teacher is in charge of create conditions to approach language and of guiding process, of stablish dialogues about and troguh texts

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores